تازه های سایت

کد مطلب: 46539
10. تير 1400 - 8:48
فرماندار نهاوند گفت: کارشناسان نسبت به بازرسی در خصوص رعایت دقیق میزان سهمیه تحویلی، رعایت ساعات کاری و سایر تخلفات نانوایی های سطح شهر بازرسی مستمر انجام دهند و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در سومین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نهاوند که با حضور مدیرغله استان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید شرایط خرید آرد از کارخانه نهاوند برای واحد‌های خبازی سطح شهر توسط اداره غله و خدمات بازرگانی فراهم شود تا مشکل حمل آرد از سایر کارخانجات استان مرتفع و آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در اسرع وقت رئیس اداره امور عشایری نسبت به اعلام دقیق آمار جمعیتی عشایر ساکن و کوچ‌رو شهرستان به دبیرخانه کارگروه و اداره غله و خدمات بازرگانی اعلام نموده تا نسبت به اعمال سرانه دقیق عشایر شهرستان اقدام مقتضی به عمل آید.

ناصری افزود: کمیته‌ای با حضور نماینده صمت، نماینده فرمانداری، نماینده اتحادیه و اداره غله در خصوص میزان آرد دریافتی شهرستان بر اساس نانوایان نوع ۱و نوع ۲ تعیین و در صورت کسری دریافتی سهمیه نسبت به دریافت دقیق سهمیه از طریق کارگروه آرد و نان و اداره غله و خدمات بازرگانی اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و بازرس اتحادیه نسبت به بازرسی دقیق در خصوص رعایت دقیق میزان سهمیه تحویلی، رعایت ساعات کاری و سایر تخلفات بازرسی مستمر به عمل آید و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

 ناصری افزود: همچنین نانوایی های که آرد غیر متعارف نسبت به نوع کاربری پخت نمایند با توجه به تحویل مطابقت نوع آرد توسط کارخانجات، واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

دیدگاه شما