تازه های سایت

کد مطلب: 46464
4. تير 1400 - 4:27
شهردار نهاوند گفت: به منظور ساماندهی دستفروشان دو بازار روز در مرکز شهر نهاوند با ۹۰ غرفه برای دستفروشان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسین‌پوراظهار کرد: مشکل سد معبر و تجمع دستفروشان در مرکز اصلی شهر به ویژه خیابان سعدی و حافظ یکی از مشکلات دیرینه شهر نهاوند بوده که همواره مورد اعتراض مردم قرار داشت.

وی گفت: از آن جا که تاکنون فضای مناسبی در مرکز شهر برای انتقال دستفروشان وجود نداشت، بخاطر مشکلات اقتصادی موجود با دستفروشان مدارا شده و به صورت جدی با آنان برخورد نشده است.

شهردار نهاوند گفت: با توجه ضرورت اجرای بازار روز دو فضای مناسب با همکاری بخش خصوصی در هسته اصلی شهر مهیا شد و مجموعا حدود ۹۰ غرفه آماده شد.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها تا نیمه تیرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند افزود: به منظور در اختیار قرار دادن غرفه‌ها به افراد واجد شرایط تا کنون ۸۵ نفر از دستفروشان شناسایی شده‌اند که تاقبل از افتتاح رسمی باید به شهرداری مراجعه و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

حسین‌پور افزود:  البته در نرخ‌گذاری غرفه‌ها سعی کرده‌ایم با توجه وضعیت کرایه‌ها در مرکز قیمت تعادلی را در نظر داشته باشیم.

وی گفت: پس از افتتاح رسمی و شروع به کار بازار روز طبق هماهنگی که با دادستانی شهرستان صورت گرفته با هر گونه سد معبر در مرکز شهر و خیابان‌های اصلی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما