تازه های سایت

کد مطلب: 46433
2. تير 1400 - 8:41
با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» افزود: همچنین با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۶ مورد بود که ۵۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۷ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۹۹، بهار ۹۷۳، تویسرکان یک هزار و ۱۶، رزن ۷۶۲، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۵۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۹۴ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۹۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

بیش از ۱۶ هزار دُز واکسن کرونا تحویل همدان شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از تزریق دُز دوم واکسن کووید ۱۹ خبر داد و گفت: بیش از ۱۶ هزار دُز واکسن کووید ۱۹  به استان همدان تحویل داده شده است.

دکتر طاهری اضافه کرد: فراخوان تزریق نوبت دوم واکسن با ارسال پیامک از سوی مراکز بهداشتی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در نوبت اول ۸۵ هزار و ۳۰۶ دُز واکسن در همدان تزریق شد، افزود: در نوبت دوم نیز بیش از ۱۶ هزار دُز واکسن کووید ۱۹ تحویل استان داده شده است.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان «فامنین، کبودراهنگ، رزن، اسدآباد و درگزین» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دیدگاه شما