تازه های سایت

کد مطلب: 46365
27. خرداد 1400 - 8:37
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی کسی است که عملکردش به عنوان یک فرد انقلابی و جهادی می تواند تحول ایجاد کند و نجات دهنده کشور از بحران فعلی باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی روز گذشته در همایش حامیان آیت الله سیدابراهیم رئیسی در بخش زرین دشت شهرستان نهاوند، اظهار کرد: برگزاری این گردهمایی آگاهی و بصیرت شما را می رساند چراکه قبل از انقلاب و تاکنون با شناختی که دارم، مردمانی انقلابی، پیشتاز و متدین در این بخش حضور داشته و از مسائل سیاسی درک بالایی دارند و مسائل روز را خیلی خوب تجزیه و تحلیل  می کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله ای که در این برهه مردم دارند مسائل اقتصادی، معیشت و اشتغال جوانان است، افزود: با شناختی که از مردم و خانواده های شهرستان نهاوند و روستایی ها دارم در هر خانه ای حداقل سه تا چهار نیروی تحصیلکرده جوان و بیکار وجود دارد که بیماری کرونا نیز به این گرفتاری ها دامن زده است. 

شهبازی با بیان اینکه همه دشمنان نظام تلاش می‌کنند حضور مردم را کمرنگ بشمارند، ادامه داد: شاهد هستیم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) همیشه توصیه می کردند به حضور و شرکت در امر انتخابات و از همه مردم دعوت می کردند و می فرمودند که این امر یک وظیفه شرعی، قانونی و انسانی است و در زمان حال همین صحبت ها را رهبر معظم انقلاب دارند.

وی بیان کرد: بعضی افراد در راستای تبلیغات سوئی که دشمنان دارند، دلسرد هستند، نه دلسرد نسبت به نظام بلکه دلسرد نسبت به عملکرد مدیران و مسئولان به طوریکه مسئولان هر سال به گونه ای عمل کردند که مردم نسبت به بسیاری از تصمیماتشان نقد دارند و نقد آنها به جاست اما امیدواریم شاهد حضور پرشکوه و بانشاط مردم در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ باشیم. 

نماینده نهاوند در خانه ملت با بیان اینکه باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش جان بدهیم و با حضور حداکثری سعی کنیم یک تو دهنی به یاوه گویان ودشمنان نظام  مقدس جمهوری  اسلامی بزنیم، یادآور شد: از همه مردم متدین بخش زرین دشت توقع داریم در راستای تحول اساسی و بهبود تولید کشور و وضعیت اقتصادی و معیشت انتخابی اصلح داشته باشند.

 وی در پایان تصریح کرد: مردم باید انتخابی اصلح داشته باشند اما آیت الله رئیسی کسی است که عملکردش به عنوان یک فرد انقلابی و جهادی می تواند تحول ایجاد کند و نجات دهنده کشور از بحران فعلی  باشد.

انتهای پیام

دیدگاه شما