تازه های سایت

کد مطلب: 46296
20. خرداد 1400 - 8:41
رستم قاسمی گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی توان حل مشکلات کشور را دارد و به ناکارآمدی فعلی که باعث ایجاد شرایط اقتصادی سخت برای مردم شده پایان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رستم قاسمی وزیر سابق نفت در همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلا نهاوند گفت: در برهه حساس و مهم تاریخی قرار داریم و مسئولان ۸ سال است کشور را معطل غربی‌ها و وعده‌های آن‌ها کرده‌اند.

وی اظهار داشت: وضعیتی داریم که مردم خواستار تغییر این شرایط هستند چون کشور ظرفیت‌های فراوانی دارد و شرایط باید به نفع مردم تغییر کند.

قاسمی ادامه داد: علت اصلی مشکلات مردم ناکارآمدی است و باید این وضع را تغییر دهیم و مردم هرچند در شرایط بد اقتصادی قرار دارند ولی از مسئولین انتظار صداقت و کاردارند.

وی افزود: در راستای تقویت جبهه انقلاب، بر خود تکلیف دانستم از نامزدی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان انقلاب اعلام حمایت کنم.

وزیر سابق نفت گفت: همه باید تلاش کنیم و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و حضور در انتخابات امسال ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که ازلحاظ ثروت و قدرت حرف اول منطقه است و درصحنه‌های بین‌المللی نقش مهمی دارد و درزمینه های مختلف استعدادهای فراوانی در کشور وجود دارد.

قاسمی افزود: دغدغه دولت و مسئولان باید کار برای مردم باشد و دولت انقلابی و جهادگر دغدغه مردم را دارد و با مردم صادق است.

وی با اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی گفت: وی در مسئولیت‌هایی که داشتند منشأ خدمات بودند و با حمایت شما مردم می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند و طعم خدمت را به مردم بچشاند.

وزیر سابق نفت ادامه داد: باید برای معیشت مردم، رفع بیکاری و تغییر در وضعیت موجود تلاش کنیم و در میدان عمل خدمت گذار مردم باشیم که انشا الله با انتخاب آیت‌الله رئیسی بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

وی مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را در انتخابات پیش رو برای آینده کشور بسیار ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: این حضور برای تقویت و اقتدار کشور در جامعه بین‌المللی بسیار مهم است.

قاسمی بابیان اینکه ظرفیت‌های کشور را می‌دانیم و باید برای پایان دادن به ناکارآمدی‌ها در انتخابات شرکت کنیم، گفت: برای عبور از شرایط بد اقتصادی با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و رأی به آیت‌الله رئیسی می‌توانیم از این ایستگاه و پیچ تاریخی عبور کنیم.

دیدگاه شما