تازه های سایت

کد مطلب: 46217
12. خرداد 1400 - 3:38
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۷۷ نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان همدان براثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۷۷ نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

او با اشاره به ابتلای  ۱۲۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ افزود:  تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ مورد بود که ۶۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۱ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان هم وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۹، بهار ۹۴۶، تویسرکان ۹۸۷، رزن ۷۴۲، درگزین ۲۷۹، فامنین ۳۱۰ و کبودراهنگ یک هزار و یک نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۱۳۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۳۷ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۵۵۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد و هشت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/غ

دیدگاه شما