تازه های سایت

کد مطلب: 46196
10. خرداد 1400 - 8:40

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مراسم افتتاح ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نهاوند با حضور پروفسور زلفی گل رئیس ستاد رئیسی در استان، اعضای ستاد و حامیان و دوستداران این نامرد انتخاباتی با ادای احترام به مقام شایسته شهید حاج میرزا محمد سلگی و حضور در مسجد شهید حیدری  و سپس محل ستاد در خیابان ابوذر نهاوند انجام شد.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با پیغام تلفنی در این مراسم رسما حمایت خود را از نامزدی و ورود آیت الله رئیسی اعلام و برای موفقیت وی آرزوی توفیق  کرد.

شهبازی ورود آیت الله رئیسی را در شرایط فعلی کشور لازم دانست و به مردم هم تاکید کرد به عنوان یک نیروی کارآمد، مردم هم از ایشان حمایت کنند.

 زلفی گل نیز در این مراسم با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار می‌تواند در وضعیت آینده کشور تأثیر گذار باشد اظهار داشت: همدلی بین حامیان و جبهه های انقلابی این کاندیدای مردمی جهت مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح بسیار ضروری و مهم است.

 وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مهمترین دغدغه ما در انتخابات پیش رو است ، تصریح کرد: از کلیه نیروهای و احزاب انقلابی شهرستان تقاضا داریم با وحدت و تعامل زیر نظر ستاد مرکزی به عنوان هماهنگ کننده برنامه های  تبلیغاتی ستاد آیت اله رئیسی در شهرستان فعالیت کنند.

دیدگاه شما