تازه های سایت

کد مطلب: 46107
2. خرداد 1400 - 3:01
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند گفت: ۳۵۲ نفر از مددجویان کمیته امداد نهاوند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی ملکی اظهار کرد: به منظور ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد طی سال گذشته و اوایل سال جاری ۳۵۲ نفر از مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزشی سطوح مختلف فنی و حرفه‌ای شامل مقدماتی، تکمیلی و پایدارسازی مهارت‌های لازم شغلی را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های اصلی ما برای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای آنان است گفت: این آموزش‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و حقیقی انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان نهاوند تأکید کرد: برای آموزش این تعداد از مددجویان اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیون تومان هزینه شده است و ۸۵ درصد افراد آموزش‌دیده، بانوان تحت حمایت امداد بوده‌اند.

وی استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران، مشاغل، متخصصان، کارفرمایان و کارآفرینان را از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد عنوان کرد و افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند در زمینه آموزش، راهبری، هدایت و پشتیبانی شغلی مددجویان به کمک کمیته امداد بیاید و در فرآیند ایجاد شغل پایدار، خودکفایی و توانمندسازی اقتصادی مددجویان کمک شایانی داشته باشند.

ملکی در این خصوص اظهار کرد: پس از آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی مددجویان این شهرستان ۱۳ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما