تازه های سایت

کد مطلب: 46092
31. ارديبهشت 1400 - 16:43
نماز جمعه نهاوند پس از تعطیلی چند هفته ای به دلیل بیماری کرونا با حضور مردم مومن این شهرستان به امامت حجت الاسلام مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همیشه باید یار مظلومان و دشمن ظالمان باشیم چون این تعلیم قرآن و گفته بزرگان دین است به همین دلیل از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باید در برابر ظالم ایستاد و از مظلوم حمایت کرد و امروز مردم مظلوم غزه زیر بمباران شدید قرار دارند و از کشورهای به‌ظاهر اسلامی مانند رژیم آل سعود و آل خلیفه صدایی شنیده نمی‌شود و نه‌تنها حمایتی نمی‌کنند بلکه حتی جلوی تظاهرات مردم خودشان در حمایت از مردم فلسطین را می‌گیرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: از کشورهای مدعی حقوق بشر هم اقدامی مشاهده نمی‌شود و سازمان‌های بین‌المللی نیز در حمایت از مظلومان فلسطین ساکت شده‌اند و طرفدار ظالم هستند.

وی بیان داشت: در کشورهای مختلف دنیا مردم آزادی‌خواه از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند که نشان می‌دهد مردم دنیا این جنایت‌ها را می‌بینند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: امروز جبهه حق مقاومت است و دفاع از حق و مظلوم را وظیفه خود می‌داند و انشا الله شر دشمنان و جبهه کفر و نفاق به خودشان می‌رسد و مقاومت پیروز میدان نبرد خواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز دیگر دشمن به‌خوبی می‌داند که پاسخ تجاوز به غزه با موشک‌های دقیق مقاومت است و این مقاومت اسلامی است که دست برتر را دارد و پاسخ هر حمله را با انبوهی از موشک‌ها می‌دهد و معادلات را به سود مقاومت تغییر می‌دهد.

دیدگاه شما