تازه های سایت

کد مطلب: 46040
25. ارديبهشت 1400 - 3:47
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کشورها جنایات اسرائیل را محکوم کنند گفت: متاسفانه در جنایات اخیر اسرائیل در غزه کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها سکوت اختیار کرده‌اند که حتی اجازه ندادند مردم این اقدامات را محکوم کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا اظهار کرد: متاسفانه جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم آزاده دنیا شده است اما در کشورهای مدعی آزادی بیان و رعایت حقوق بشر شاهد هستیم حکومت اجازه راهپیمایی در محکومیت این وحشی‌گری‌ها را نمی‌دهد.

وی فرانسه را یکی از این کشورها عنوان کرد و با بیان اینکه رفتار این حکومت‌ها نشان دهنده آن است که در جهت سیاست آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کنند گفت: محکوم نکردن رفتار اسرائیل، موجب می‌شود تا این رژیم کودک کش در جنایت‌های خود گستاخ‌تر شود.

امام جمعه نهاوند سکوت در برابر این جنایات را نوعی همراهی با اسرائیل عنوان کرد و افزود: این رژیم غاصب، بی رحمانه کودکان را به خاک و خون می‌کشد؛ اما بسیاری از سازمان‏‌های بین‏ المللی و غربی و عربی سکوت کرده‏ اند و این سکوت نشان از حمایت این مجامع از کودک‌کشی و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی دارد.

وی اتحاد کشورهای اسلامی در برابر سیاست‌های غاصبانه صهیونیست‌ها را عامل ناکامی آنها در زیاده‌خواهی‌هایشان عنوان کرد و گفت: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند؛ به طور قطع بزرگترین قدرت‌های دنیا هم که دست به دست هم دهند، نمی‏ توانند به مسلمانان ضربه بزنند.

مغیثی‌نیا در پایان ادعای حقوق بشر توسط غرب را تنها در راستای سیاست‌های استکباری آنان دانست و گفت: امروز حقوق بشر مورد نظر غرب، سیاستی مبتنی بر استعمار و ایجاد  استبداد است و آنان همواره به دنبال منافع خود بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما