تازه های سایت

کد مطلب: 45991
18. ارديبهشت 1400 - 10:55
فرماندار نهاوند از تشدید محدودیت های کرونایی از روز سه شنبه خبر داد و گفت: مبادی ورودی و خروجی در کنترل پلیس راهور خواهد بود و هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نهاوند اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند ضمن گرامی‌داشت روز قدس و تبریک ایام پیش‌رو گفت: از تمامی ارگان‌های دولتی، سپاه، نیروی انتظامی و ادارات جهت همکاری و همراهی ستاد مقابله باکرونا سپاسگزاریم.

وی اظهار داشت: اعمال و تشدید محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند جهت کنترل شیوع ویروس و عدم برگزاری تجمع‌ها اجرا می شود.

ناصری افزود: مبادی ورودی و خروجی در کنترل راهور، هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نهاوند اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

وی گفت: پیک چهارم را با لطف خدا و همت همکاران و مردم پشت سر گذاشتیم.

فرماندار نهاوند بیان داشت: بازرسی و سرکشی کامل از ادارات جهت رعایت نمودن پروتکل‌های بهداشتی اجرا می شود.

وی ادامه داد: کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف، ادارات و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی تشکیل می شوذ.

ناصری با بیان اینکه شهرداری با نظارت و جدیت بیشتری ساماندهی خیابان قیصریه را مدیریت نماید، گفت: اگر جدیت در نظارت نباشد، با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌های و تجمع‌ها، اولین شهرستان جهت ورود به پیک بعدی خواهیم بود.

وی در پایان از کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان، جهت همراهی ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند تقدیر کرد.

 

دیدگاه شما