تازه های سایت

کد مطلب: 4584
24. آبان 1391 - 11:44
"به گزارش سایت گرو "در حالیکه مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند چندی پیش از اختصاص یکصد میلیون تومان اعتبار برای مجتمع ورزشی علیمرادیان نهاوند خبر داده بود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از تخصیص 60 میلیون تومان دیگر در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند به این مجتمع خبر داد.

سعید کولیوند افزود:در لیگ دسته یک و با همکاری ارگانهای مختلف مثل فرمانداری نتیجه خوبی توسط کشتی گیران شهرستان کسب شد و کسب نتیجه، با میزان هزینه ای که در نظر گرفته شده بود، بسیار ارزشمند و قابل تحسین بود.

وی ادامه داد: با این وضعیت و با توجه به تجربه حضور در سه دوره لیگ برتر، اعلام آمادگی کردیم تا امسال در لیگ تیمداری کنیم، اما این امر به اعتبار و بودجه سنگینی نیاز دارد و از دست ما خارج است.

کولیوند اضافه کرد: نهاوند دارای کشتی گیران ارزنده ای چون برادران "کمروند"، "سعید ابراهیمی" و "میثم فیروزآبادی" است که امسال همه اینها در تیم های لیگ برتری هستند و در این عرصه بر روی تشک خواهند رفت، با همین نفرات و جذب دو کشتی گیر خوب و شش دانگ دیگر هم می توانستیم حتی مدعی کسب عنوان در لیگ باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه با اشاره به وضعیت خوب ورزش نهاوند از ابتدای سال تصریح کرد: امسال در بیشتر رشته های ورزشی، دارای عناوین اول تا سوم استانی بوده ایم، در رشته هایی مانند جودو و دوچرخه سواری هم به مقام های کشوری و بین المللی رسیده ایم.

وی در این باره اذعان کرد: در رشته سنگ نوردی "احمد رضا سلگی" در مسابقات آسیایی که به میزبانی همدان برگزار شد، مقام دوم را از آن خود کرد.

کولیوند با اشاره به وضعیت مجموعه ورزشی علیمرادیان نیز اظهار کرد: با توافقی که به عمل آمد، مقرر شد تا این مجموعه در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان، 60 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و تعمیر این مجموعه ورزشی مصوب شد.

دیدگاه شما