تازه های سایت

کد مطلب: 45832
2. ارديبهشت 1400 - 8:15
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند گفت: به منظور ادامه فعالیت‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای نهاوند تمام دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احدالله ترکمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور شرکت هنرآموزان در دوره‌های آموزشی ثبت نام از متقاضیان از طریق سایت و یا حضوری انجام شده و پس از آن افراد ثبت نام شده بر اساس رشته در گروه‌های مختلف تقسیم شده و توسط مربی از طریق واتس‌آپ آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از آموزش‌ها جنبه تئوری دارند لذا آموزش‌های مجازی اختصاص به بخش تئوری دارند که به صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند گفت: در حال حاضر امکان حضور هنرجویان با توجه به شرایط کرونایی در داخل کارگاه‌ها وجود ندارد پس از ارائه آموزش‌های تئوری در صورتی که وضعیت به حالت زرد بازگشت هنرآموزان به صورت دو یا سه نفره در کارگاه‌ها حضور پیدا کرده و با رعایت پروتکل‌ها  آموزشهای عملی را فرا می‌گیرند.

وی افزود: سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از گروه‌های مختلف در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و با فراگیری آموزش‌های لازم موفق به اخذ گواهینامه مهارت‌آموزی شدند.

ترکمان گفت: این تعداد افراد آموزش‌های خود را از طریق دو مرکز دولتی برادران و خواهران و آموزشگاه‌های آزاد طی کردند که در این بین از مجموع افراد آموزش دیده سهم مراکز آزاد یک‌هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

وی در پایان گفت: رشته‌هایی که در بخش برادران ارائه شده شامل رشته‌های مکانیک، برق صنعتی ساختمان، برق خودرو، صنایع چوب، لوازم خانگی، کشاورزی، جوشکاری، کامپیوتر و تعمیر ماشین‌آلات کشاورزی و در بخش خواهران رشته‌های کامپیوتر، قالی بافی، خیاطی، صنایع دستی سفال و سرامیک و صنایع چوب بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما