تازه های سایت

کد مطلب: 45789
27. فروردين 1400 - 19:34
اگر به کرونا مبتلا شدید، روند تحت نظر بودن و درمان را از اولین علامت‌ها شروع کنید، در این صورت احتمال شدت بیماری خیلی کم می شود. علائم خفیف را جدی بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اگه علامت دارید ولی جواب تست کرونای شما منفی است، بنا را بر این بگذارید که به کرونا مبتلا شده اید.

در حال حاضر تعداد کسانی که با علائم کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند، اما نتیجه تست‌شان منفی است، بیشتر از کسانی است که تست آنان مثبت است، زیرا روزهای اول فکر می کردند کرونا ندارند اما حالا کار آن ها به بیمارستان کشیده شده است.  پزشکان نیز باید دقت کنند و بدانند برای شروع درمان اولویت علامت بیمار است، نه نتیجه تست.

اگر مبتلا شده اید، نباید از داروهای شخص دیگری حتی بستگان نزدیکتان را استفاده کنید، زیرا هر دارو برای یک مرحله از بیماری است، همچنین اطلاعات در مورد بیماری در حال افزایش است و داروها هم هرچند وقت یک بار تغییر می‌کنند.

کرونا را باید جدی گرفت ولی نه طوری که از ترس آن زندگیتان کلا مختل شود اگه مبتلا شدید، روند تحت نظر بودن و درمان را از اولین علامت‌ها شروع کنید، در این صورت احتمال شدت بیماری خیلی کم می شود. علائم خفیف رو جدی بگیرید و اگر دو روز ادامه پیدا کرد حتما به مرکز درمانی مراجعه کنید. کسانی که می گویند یک باره حالشان وخیم شده احتمالا علائم خفیف را جدی نگرفتند.

اکنون امکان ابتلای مجدد بیشتر از قبل شده است، اگر قبلاً مبتلا شدید، خصوصا  بیشتر از شش ماه ازش گذشته، خود را ایمن در نظر نگیرید، فراموش نکنید حتی اگر خودتان ایمن باشید باز ممکن است ناقل باشید.

دیدگاه شما