تازه های سایت

کد مطلب: 45768
23. فروردين 1400 - 8:55
مدیر شبکه بهداشت بهارستان از راهی شدن ۴ داماد و ۴ تالاردار برای برپایی عروسی کرونایی در گلستان و نسیم شهر به بازداشتگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، از راهی شدن ۴ داماد برای برپایی عروسی کرونایی در گلستان و نسیم شهر خبر داد و اظهار داشت: ۴ دامادی که بر خلاف دستورالعمل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز شهرستان بهارستان عروسی برگزار کرده بودند، عصر امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه با دستور دادستان بازداشت شدند.

مدیر شبکه بهداشت بهارستان در تشریح بیشتر جزئیات گفت: دامادها به همراه مدیران این چهار تالار با برگزاری جشن عروسی به محدودیت‌های کرونایی دهن کجی کرده بودند که هر ۸ نفر روانه بازداشتگاه شدند.

دمیریان در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی، افزود: با برگزارکنندگان مراسم عروسی، عزاداری و هرگونه تجمع با هدف مهار کرونا حتی در منازل مسکونی برخورد قانونی خواهد شد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه استان تهران در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، بنابراین هیچ گونه اغماض و کوتاهی و مماشاتی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجهی می‌کنند، نخواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت بهارستان بیان داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را بهتر و بیشتر از قبل رعایت کنند چرا که بدون همکاری مردم قطعاً نخواهیم توانست بر شیوع این ویروس فایق آییم.

 
منبع: مهر

دیدگاه شما