تازه های سایت

کد مطلب: 45761
23. فروردين 1400 - 8:39
دکتر غلامرضا مسعودی گفت: بیمارستان ها و حتی اورژانس مراکز درمانی نهاوند پر از بیماران کرونایی است و شرایط خطرناک و بدی در این شهرستان داریم و همشهریان باید مراقب باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر غلامرضا مسعودی، رئیس نظام پزشکی شهرستان نهاوند درخصوص شرایط کرونایی نهاوند گفت: موج چهارم کرونا تقریبا در همه شهرهای کشور فراگیر شده است و به قول مسئولان بهداشتی به صورت موشکی در حال بالا رفتن است و باید قضیه را جدی بگیریم.

وی اظهار داشت: در نهاوند وضعیت خوبی نداریم و از بد هم بدتر است و روستاهای بخش مرکزی و زرین دشت وضعشان بدتر از دیگر مناطق است.

مسعودی افزود: تنها راه این بیماری پیشگیری و رعایت دستورات بهداشتی مانند رعایت فاصله گذاری، شستن دست ها به صورت متناوب، حتما استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها خانوادگی و میهمانی ها است.

وی ادامه داد: بیمارستان ها پر شده و جایی برای مردم نیست حتی اورژانس ها هم پر شده از مریض ها و وضع خیلی خراب است.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: اگر کمک شما مردم نباشد اوضاع خیلی بدتر خواهد شد و بدانید اوضاع کرونا در شهرستان بسیار وخیم و خطرناک است.

وی بیان داشت: در رابطه با مطب ها تمهیداتی داریم و در حال انجام است و در رابطه با داروخانه ها هم همین طور و داریم کار خودمان را می کنیم.

مسعودی ادامه داد: اگر همشهریان نقصی هم در کارها می بینند اطلاع بدهند خیلی خوب است و ما می پذیریم چون هدف همه ما یکی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم ابتلا و مرگ و میر را پایین بیاوریم چون اگر با این وضع بخواهیم جلو برویم خطر در بیخ گوش همه ما خواهد بود.

رئیس نظام پزشکی نهاوند گفت: از همه همشهریان درخواست داریم مراقب خودتان و عزیزانتان باشید تا بیشتر از این دچار مشکل نشویم.

وی بیان داشت: کادر درمان خسته و چندین شبانه روز است که خواب و استراحت ندارند شما را قسم می دهم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و به فکر جان عزیزانتان باشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما