تازه های سایت

کد مطلب: 45747
22. فروردين 1400 - 8:44
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام جهادگران به خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار داشت: با شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان نهاوند، بنا به درخواست بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی دو اکیپ از بسیجیان جهادگر شهرستان نهاوند را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان به این بیمارستان‌های شهرستان اعزام کردیم.

وی افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهادگران خواهر و برادر به مدت یک ماه در دو بیمارستان شهرستان مشغول خدمت‌رسانی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: در موج چهارم نیز با توجه به افزایش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیش از ۲۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر به صورت دو شیفت صبح و عصر ۸ ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان هستند.

وی بیان کرد: شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز بوده و به همین منظور از ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و در همین راستا بسیجیان عزیز سپاه ناحیه نهاوند به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی در ورودی‌های شهر استقرار یافته و بر محدودیت‌های کرونایی نظارت دارند.

مختاری با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است، اظهار داشت: از همه مردم تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما