تازه های سایت

کد مطلب: 45671
16. فروردين 1400 - 8:22
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید بیانگر عدم رسیدن به نتیجه مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری ضمن تبریک عید نوروز و آغاز سال جدید و همچنین اعیاد شعباینه. و گرامی داشت نام و یاد همه شهدا گفت: در سالی که پشت سرگذاشتیم با دو آزمون بزرگ مواجه شدیم که ابتدا آزمون  شیوع بیماری ناشناخته‌ی  کرونا بود که بر زندگی مردم، فضای کسب و کار ،محیط های آموزشی ،اجتماعات دینی و مذهبی ، ورزش و اشتغال و اقتصاد تاثیر گذاشت. و در این یکسال تلاش‌های زیادی برای مقابله با این بیماری از طرف کادر درمان و نیروی بسیج  و مردم صورت گرفت.

وی دومین آزمون را  ایستادگی و مقاومت مردم در برابر فشار ها و تحریم های حداکثری اقتصادی دشمن برشمرد و افزود :  هدف دشمنان انقلاب علی‌الخصوص آمریکایی‌ها به زانو درآوردن مردم ما بود که باز هم با مقاومت مردم این توطئه دشمن هم خنثی و بی اثر شد.

علی مختاری خاطر نشان کرد: در خصوص نامگذاری و انتخاب شعار سال از طرف مقام معظم رهبری (دامت برکاته) باید گفت که این شعارها کاملا کارشناسی شده و با بررسی دقیق مشکلات مردم و جامعه و کارهای انجام شده طی یک سال و حاصل عملکرد مسولین و نتایج عملکرد آنها در طول یک سال معین و مطرح می شوند.

مختاری اضافه کرد : سال ۱۴۰۰ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است و اگر به شعار سال‌های گذشته نگاه کنیم  متوجه خواهیم شد که رهبری معظم به دنبال قدرتمند شدن اقتصاد جمهوری اسلامی است و تاکید ایشان در سال‌های گذشته بر مسئله‌ی تولید و اقتصاد تاییدی بر این مسئله مهم است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: گرچه اقداماتی در خصوص تحقق اشعار صورت گرفته اما تکرار و تأکید معظم‌له بیانگر این موضوع است که نتوانسته‌ایم در حد انتظار و مطلوب عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ما نیز در سپاه شهرستان نهاوند خود را مخاطب این پیام و فرمان نورانی دانسته و برای تحقق انتظارات و منویات رهبری عزیز از همه ظرفیت های سپاه و بسیج شهرستان استفاده خواهیم کرد .

مختاری مهمترین برنامه های در دست اقدام  در این ناحیه را به شرح ذیل برشمرد :

 ۱_تشکیل کمیته‌ای به منظور تحقق شعار سال با استفاده از کارشناسان اقتصادی بسیج و ارائه راهکار های لازم

۲_استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین  با کمک مسئولین شهرستان جهت رفع موانع پیش روی تولید با توجه به  تعطیلی تعدادی از کارخانجات و کارگاههای تولیدی

۳_توسعه بیشتر صندوق های قرض الحسنه بسیج در شهرستان و کمک به ایجاد اشتغال های زود بازده.

۴_در دستور قرار دادن شعار سال در مجمع بسیج شهرستان و شناسایی موانع تولید و تعیین راهکار های عملی و بومی کارشناسی شده برای رفع آنها

۵_ استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین کشاورزی در اجرایی شدن و تحقق خودکفایی در چهار محصول مهم کشاورزی شهرستان با  کمک جهاد کشاورزی.

۶-ارائه مشاوره حقوقی به مشاغل تولیدی شهرستان توسط بسیج حقوق دانان شهرستان

۷_ استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج به منظور  حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ سازی عمومی و استفاده از کالای داخلی

۸-  تعامل ،هماهنگی و همکاری با همه سازمانها ،ادارات و نهاد ها به منظور پیگیری  جدی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب

۹_استفاده از ظرفیت بسیج اساتید. دانشجویی.دانش آموزی و تعلیم و تربیت در تحقق مطالبه رهبری

علی مختاری در پایان در راستای مبارزه یا شیوع بیماری کرونا افزود: با توجه به اوضاع موجود همچنان از خانواده های کم‌برخوردار حمایت خواهیم کرد و توزیع بسته های معیشتی را در سال جدید ادامه خواهیم داد و تا پایان ریشه کنی کرونا در میدان خواهیم ماند.

دیدگاه شما