تازه های سایت

کد مطلب: 45638
13. فروردين 1400 - 1:30
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: با توجه به افزایش قیمت دام زنده در میدان دام نهاوند قیمت جدید اعلام شده گوشت در این شهرستان نیز با افزایش همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت دام زنده در میدان دام نهاوند قیمت جدید اعلام شده گوشت در این شهرستان نیز با افزایش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه نرخ گوشت بر اساس دستور فرماندار نهاوند به صورت هفتگی اعلام می‌شود و تا زمان اعلام نرخ جدید رعایت آن از سوی عرضه‌کنندگان لازم‌الاجراست افزود: البته این بدان معنا نیست که هر هفته نرخ‌های جدید اعلام می‌شود و قیمت‌ها افزایش می‌یابد اما تا زمان اعلام نرخ جدید رعایت آن الزامی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: افزایش قیمت گوشت در سال جدید به صورت سراسری در سطح استان صورت گرفته و در شهر همدان این افزایش در اواخر سال گذشته انجام شده است.

وی در خصوص میزان افزایش قیمت گوشت نیز گفت: با توجه به نرخ فروش دام زنده در میدان دام ، طبق قانون ۱۵ الی ۲۰ درصد روی قیمت گوشت در مراکز عرضه  کشیده می‌شود و به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کاوکاوند گفت: به منظور رعایت قیمت‌های مصوب نرخ جدید در معرض دید مشتریان نصب شده که در صورت عدم رعایت آن از سوی قصاب‌ها مردم می‌توانند مورد را به این اداره اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما