تازه های سایت

کد مطلب: 45620
11. فروردين 1400 - 9:09
حال نهاوند خوب نیست و هر لحظه احتمال تغییر رنگ کرونایی نهاوند از زرد به نارنجی و یا قرمز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رسانه ها،خبرنگاران و مردم نهاوند هنوز در شوک یک رویداد هستند؟!!!

نهاوندی که ۲۵ اسفند سال گذشته وضعیت کرونایی آن نارنجی اعلام شد،چگونه در ۵ روز و در اوج شلوغی روزهای پایان سال در ۳۰ اسفند، وضعیت آن زرد می شود؟؟!!!

بگذریم، این روزها حال نهاوند به هیچ وجه خوب نیست و شرایط هر روز سخت تر می شود به حدی که فرماندار آن را زرد شکننده تفسیر می کند و رئیس شبکه بهداشت آمار مبتلایان ۷ روز ابتدایی سال جدید را مساوی آمار کل ماه اسفند سال گذشته اعلام می کند.؟؟!!

در یک عروسی ۱۳ نفر به کرونا مبتلا می شوند و متاسفانه یک نفر از بستگان نزدیک داماد هم فوت می کند.؟؟!!

۴۰،۳۱،۱۸،۱۹،۲۲ و…آمار افرادی است که گفته می شود در روزهای گذشته با مراجعه به مراکز درمانی تست کرونای آنان مثبت اعلام شده است.(این آمار بر اساس پیگیری میدانی خبرنگار صدای نهاوند است) با این حال مسئولان ستاد مبارزه با کرونا فقط به افزایش بی رویه آمار اشاره می کنند،که این موضوع حکایت از خراب شدن وضعیت کرونایی شهرستان دارد.؟؟!!

وضعیت ابتلا در شهر و روستا تقریبا برابر شده که علت آن عادی شدن شرایط و برگشت مردم به زمان قبل کرونا هست؟؟!!!

امروز در نهاوند همه چیز عادی است،برگزاری مراسمات ختم و عروسی به زمان قبل کرونا برگشته، همه مراکز عمومی که محل تجمع هستند باز و فعال هستند و مردم کمتر از ماسک استفاده می کنند و همین کافی است تا همه متفق القول اعلام کنند،آمار نهاوند به شدت رو به افزایش است.؟؟!!

رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و بهداشت فردی کم رنگ شده و به جای آن میهمانی و دور همی و دید و بازدید پررنگ شده است؟؟؟

در هر نقطه شهری و روستایی شاهد تجمعات مردم به بهانه های مختلف هستیم که خروجی آن افزایش آمار مبتلایان،افزایش آمار بستری شدگان و فوت بیشتر همشهریان می باشد.

با این شرایط، اگر مردم همکاری نکنند و به دستورالعمل های بهداشتی بازهم بی توجه باشند و در برگزاری مراسماتی که باعث تجمع می شود تجدید نظر نکنند، فقط تغییر رنگ کرونایی نهاوند از زرد به نارنجی و یا قرمز و بازگشت محدودیت ها می تواند از وخیم تر شدن اوضاع نهاوند، جلوگیری کند.

دیدگاه شما