تازه های سایت

کد مطلب: 45592
7. فروردين 1400 - 6:25
جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه روز گذشته در این شهرستان و دستگیری دو سارق سیم برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح‌الله درویشی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طی سه روز گذشته اجرای طرح‌های مستمر و مقطعی مبارزه با مواد مخدر توسط انتظامی نهاوند به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته است که با برگزاری جلسات برنامه‌ریزی مداوم و با تعیین تاکتیک‌های مأموریتی این طرح‌های عملیاتی توسط یگان‌های انتظامی شهرستان در حوزه اجرایی به نحو احسن به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز با توجه به اینکه کانون اصلی اقدام در طرح‌ها و عملیات‌ها بوده است طی سه روز گذشته با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در این راستا اقدام و درنهایت طی این مدت موفق به کشف و ضبط بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان شده است.

 درویشی اظهار داشت: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و سایر یگان‌های انتظامی در سه روز گذشته سه نفر خرده‌فروش و پنج نفر معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

 جانشین انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پلیس نهاوند با طرح‌ریزی عملیاتی و پیش‌بینی منسجم اولویت‌های مختلف ازجمله رصد اطلاعاتی، اشرافیت اطلاعاتی، کشف علمی جرائم، پیشگیری کارآمد، اقدامات عملیاتی و انتظامی متناسب در حوزه‌های مختلف جرائم و آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و به اقتضای شرایط اجرایی می‌کند.

دستگیری 2 سارق سیم برق در نهاوند

وی همچنین از دستگیری 2 نفر سارق سیم برق توسط مأموران انتظامی بخش گیان این شهرستان خبر داد.

درویشی ادامه داد: مأموران انتظامی بخش گیان با اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری‌های مستمر 2 نفر سارق سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 40 کیلوگرم سیم برق کشف شد و پرونده قضایی در خصوص متهمان تشکیل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

دیدگاه شما