تازه های سایت

کد مطلب: 45571
4. فروردين 1400 - 2:52
جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: طی سه روز گذشته اجرای طرح های مستمر و مقطعی مبارزه با مواد مخدر توسط انتظامی نهاوند به صورت ویژه  در دستور کار قرار گرفته است که با برگزاری جلسات برنامه ریزی مداوم و با تعیین تاکتیک های ماموریتی این طرح‌های عملیاتی توسط یگان‌های انتظامی شهرستان در حوزه اجرایی به نحو احسن به مرحله اجرا در آمد.

 وی در ادامه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز با توجه به اینکه کانون اصلی اقدام در طرح ها و عملیات ها بوده است طی سه روز گذشته با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در این راستا اقدام و در نهایت طی این مدت موفق به کشف و ضبط بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان شده است.

درویشی همچنین تصریح کرد:پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و سایر یگان‌های انتظامی در سه روز گذشته سه نفر خرده‌فروش و پنج نفر معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

 جانشین انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر گفت: پلیس نهاوند با طرح ریزی عملیاتی و پیش‌بینی منسجم اولویت های مختلف از جمله رصد اطلاعاتی؛ اشرافیت اطلاعاتی ؛کشف علمی جرایم ؛پیشگیری کارآمد؛ اقدامات عملیاتی و انتظامی متناسب در حوزه‌های مختلف جرایم و آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و به اقتضای شرایط اجرایی می‌کند.

دیدگاه شما