تازه های سایت

کد مطلب: 45566
3. فروردين 1400 - 10:20
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به بهبود شرایط مجددا از روز گذشته وضعیت شهرستان از حالت نارنجی به زرد تغییر یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری اظهار کرد: با بهبود شرایط کرونا در نهاوند وضعیت این شهرستان از حالت نارنجی به زرد بهبود یافت.

وی گفت: با توجه به اینکه در چند روز به پایان سال گذشته، وضعیت شهرستان نهاوند از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام گردید لذا محدودیت‌هایی در ورود خروج وسایل نقلیه اعمال شد.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به بهبود شرایط مجددا از روز گذشته وضعیت شهرستان از حالت نارنجی به زرد تغییر یافته و بر این اساس محدودیت‌های ایجاد شده نیز برداشته شد.

وی از عموم شهروندان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها شرایط موجود را حفظ کرده تا در سال جدید شاهد محو کامل کرونا باشیم.

وضعیت کرونایی نهاوند که بیش از این در تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته نارنجی اعلام شده بود، در تاریخ ۳۰ اسفند به زرد تغییر یافت.

 معاونت درمان وزارت بهداشت بعنوان متولی اصلی اعلام آمار، رنگ بندی شهرها و وضعیت کرونایی کشور، رنگ بندی جدید شهرهای کشور را اعلام کرد که طبق لیست جدید وضعیت نهاوند که در جدول اعلام شده قبلی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته نارنجی اعلام شده بود،زرد اعلام شد به همین علت محدودیت های اعمال شده وضعیت نارنجی از جمله ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به نهاوند برداشته شد و در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی برای ورود به نهاوند وجود ندارد.

اپلیکیشن ماسک متعلق به وزارت بهداشت نیز در به روز رسانی نقشه جدید شهرها که روز شنبه ۳۰ اسفند انجام شده است، وضعیت تمام شهرهای استان همدان را زرد اعلام کرده است.

اما در پی سوال و شبهات متعدد برخی از شهروندان که اذعان داشتند شبکه خبر و برخی کانال های تلگرامی همچنان وضعیت نهاوند را نارنجی اعلام می کنند، با دکتر دانشور رئیس شبکه بهداشت و درمان هم گفتگو کردیم که ایشان نیز اظهار کرد: طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت وضعیت کرونایی نهاوند از روز شنبه ۳۰ اسفند زرد اعلام شده است و به همین علت محدودیت ورود خودرو پلاک غیر بومی به نهاوند برداشته شده است.

ناصری فرماندار نهاوند و رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند نیز اعلام کرد، طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت، وضعیت کرونایی نهاوند از روز شنبه ۳۰ اسفند از نارنجی به زرد تغییر کرده است.

با این تفاسیر مشخص است که وضعیت فعلی کرونایی نهاوند زرد است و هیچ گونه منعی برای ورود خودروهای پلاک غیر بومی به نهاوند وجود ندارد که این موضوع در گزارش روز یک شنبه اول فروردین خبرنگار صدای نهاوند از ورودی نهاوند نیز مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما