تازه های سایت

کد مطلب: 45564
3. فروردين 1400 - 10:18
جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۶ سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه های سطح شهر اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام چند خبر مشابه از سوی مغازه داران سطح شهر نهاوند مبنی بر اینکه یک خانواده غیر بومی با مراجعه به مغازه ها از غفلت فروشنده‌ها سوء استفاده و اجناسی را به سرقت برده‌اند گشت های ویژه مبارزه با سرقت فعال و موضوع را با حساسیت در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیم تجسس کلانتری ۱۲ شهرستان با استفاده از امکانات سازمانی و بکارگیری شگردهای پلیسی ۶ سارق را حین سرقت از یکی از مغازه های سطح شهر دستگیر کرد.

درویشی بیان داشت: همچنین دو دستگاه خودروی سواری آنان نیز توقیف و مقادیر زیادی اجناس مختلف از جمله آجیل و خشکبار، برنج، انواع البسه مردانه و زنانه و دیگر اقلام از این خودروها کشف شد.

 وی افزود: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان مشخص شد آنان به صورت دسته جمعی و خانوادگی و با قیافه های موجه وارد مغازه‌های شلوغ شده و پس از سرگرم کردن فروشنده توسط یکی از سارقان مابقی آن اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی نهاوند گفت: در این راستا تعدادی از مالباختگان شناسایی و اقدامات قانونی و همچنین بازجویی های فنی در این خصوص ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده غیربومی و اهل یکی از استانهای همجوار می باشند، گفت: اصناف و مغازه داران محترمی که در چند روز گذشته واحد صنفی آنان به این شکل مورد سرقت قرار گرفته است می توانند جهت پیگیری موضوع به کلانتری ۱۲ شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاه شما