تازه های سایت

کد مطلب: 45513
27. اسفند 1399 - 7:33
دادستان نهاوند گفت: مخدوش کردن پلاک خودرو برای دور زدن قانون جرم است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برخی رانندگان برای فرار از چنگال قانون پلاک خودرو خود را مخدوش(گل مالی و پنهان کردن شماره انتظامی، محو و یا دستکاری اعداد) می‌کنند که این اقدام آنها جرم محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا وضعیت کرونای در نهاوند را نارنجی اعلام کرده استف به همین جهت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر نهاوند و تردد هر گونه خودرو با پلاک بومی و غیر بومی از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در خیابان های شهر نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آزاد بخت گفت: به همین علت عده ای برای دور زدن قانون اقدام به تغییر در ارقام پلاک، ناخوانا کردن پلاک، پوشاندن پلاک یا برداشتن پلاک وسیله نقلیه می کنند،که این اقدامات تخلف است و در صورت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد خودروها در مسیرهای بین شهری  نهاوند رانندگان غیر بومی،بومی و مسافران به منظور جریمه نشدن اقدام به مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو کرده اند که به پلیس ابلاغ شده است، ضمن توقیف این خودروها رانندگان متخلف به مرجع قضایی معرفی شوند.

دیدگاه شما