تازه های سایت

کد مطلب: 45496
26. اسفند 1399 - 7:55
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت یک نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۱ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر رسیده است.

طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۵ مورد بود که از این تعداد ۳۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۴، بهار ۶۲۵، تویسرکان ۶۷۴، رزن ۴۶۳، درگزین ۲۰۰، فامنین ۱۸۸ و کبودراهنگ ۶۸۰ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما