تازه های سایت

کد مطلب: 45482
25. اسفند 1399 - 7:35
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا مبنی بر عدم پذیرش گردشگر، برنامه نوروزی را در سراب‌های شهرستان نداریم اما فعالیت موزه ها در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محسن جانجان اظهار کرد: با توجه به تصمیمات مسئولین ارشد استان مبنی بر توصیه به عدم ورود گردشگر به استان، این شهرستان نیز همانند سال گذشته میزبان مسافران و گردشگران در مراکز گردشگری نخواهد بود.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا و همچنین مسئولین استان مبنی بر عدم پذیرش گردشگر ما نیز هیچ برنامه نوروزی را در سراب‌های شهرستان نداریم اما فعالیت موزه‌ها در ایام نوروز ادامه خواهد داشت تا افراد علاقه‌مند از این مراکز بازدید داشته باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای موزه مردم‌شناسی در حمام حاج آقاتراب و موزه شهداست که علاقمندان می‌توانند در تعطیلات نوروز از این مراکز فرهنگی و تاریخی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه ما در مجموع تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم که هر تصمیمی برای این ایام داشته باشند اجرا کنیم افزود: همه ساله قبل از ایام کرونا در تعطیلات نوروز، یکی از مفرح‌ترین برنامه‌های فرهنگی با عنوان نوروزگاه در سطح سراب‌ها و مراکز گردشگری شهرستان برگزار می‌شد که به شدت مورد استقبال مسافران و شهروندان قرار می‌گرفت اما امسال برای دومین سال متوالی به دلیل محدودیت‌های کرونایی این برنامه لغو شد.

جانجان با توصیه به شهروندان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور مقابله با کرونا گفت: حضور مردم در تجمع و دورهمی‌های خانوادگی را عامل شیوع کروناست.

وی افزود: مردم در ایام تعطیلات سعی کنند از مسافرت‌های غیر ضروری و یا حضور در تجمع فامیلی و دید و بازدیدها که احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند خودداری کرده تا انشاءالله با عزم همگانی شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما