تازه های سایت

کد مطلب: 45481
25. اسفند 1399 - 7:34
با جان باختن سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع درگذشتگان کرونا در این استان از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان  گفت:  با جان باختن سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع درگذشتگان کرونا در این استان از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

او افزود: همچنین با شناسایی ۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۰۳ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد بود که از این تعداد ۲۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اظهار داشت: همچنین در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۴، بهار ۶۲۵، تویسرکان ۶۷۳، رزن ۴۶۲، درگزین ۲۰۰، فامنین ۱۸۸ و کبودراهنگ ۶۸۰ نفر است.

دکتر طاهری  افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما