تازه های سایت

کد مطلب: 45447
21. اسفند 1399 - 1:31
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۴۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.  

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۱ مورد بود که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۲، بهار ۶۲۳، تویسرکان ۶۷۳، رزن ۴۶۰، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۵ و کبودراهنگ ۶۷۶ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و چهارهزار و سه نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

استاندار همدان در جلسه روز شنبه گذشته در ستاد مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و ۹ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

«سیدسعید شاهرخی» با بیان اینکه اعمال محدودیت های کرونایی همچنان بر اساس طرح «فاصله گذاری هوشمند» و براساس رنگ بندی شهرستان ها انجام می شود، از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا و بازگشت محدودیت ها جلوگیری کنند.

دیدگاه شما