تازه های سایت

کد مطلب: 45446
21. اسفند 1399 - 1:31
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 19 فقره سرقت در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی جرایم از جمله سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم ویژه اجرایی در پلیس آگاهی و یگان های انتظامی شهرستان نهاوند تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس اقدامات گسترده اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام و در نهایت ماموران پلیس آگاهی با همراهی کوپ شهرستان، 7 سارق را دستگیر و به یگان های انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به 15 فقره سرقت سیم برق، 3 فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره جیب بری اعتراف کردند و پرونده قضائی درخصوص آنان تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اعلام این که در پیشگیری موثر و کار آمد از سرقت، اساسی ترین و کلیدی ترین نقش را شهروندان محترم ایفا می کنند، گفت: احساس مسئولیت و عدم سهل انگاری در خصوص رعایت نکات ایمنی و بازدارنده و دقت نظر و اجرای توصیه ها و هشدارهای پلیسی در این خصوص، از مهمترین اولویت های مورد تاکید برای ایفای نقش شهروندان در تحقق پیشگیری اجتماعی از جرایم مخصوصا پیشگیری از بروز انواع سرقت هاست.

دیدگاه شما