تازه های سایت

کد مطلب: 45400
17. اسفند 1399 - 8:36
رئیس اداره صمت شهرستان نهاوند خبر داد:
تداوم گشت های مشترک نظارت بر تنظیم بازار شب عید در نهاوند
رئیس اداره صمت شهرستان نهاوند از تشدید گشت های مشترک برای نظارت و تنظیم بازار نوروزی و برخورد با تخلفات صنفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: با عنایت به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای خرید از سوی مردم و سفرهای احتمالی، اداره صمت شهرستان همزمان با سراسر کشور براساس وظایف قانونی خود در جهت رفاه حال مردم، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مقابله با تخلفات احتمالی از قبیل گرانفروشی طرح نظارتی و گشت مشترک اجرا می‌کند.

وی افزود: در این طرح علاوه بر اداره صمت و اتاق اصناف، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و شرکت نفت نیز برای بازدید از جایگاه های عرضه سوخت دخیل و عضو هستند.

رئیس اداره صمت شهرستان نهاوند  تصریح کرد: این طرح از اول اسفند ماه  در دو نوبت صبح و عصر با همکاری دستگاه های ذیربط آغاز شده و تا روزهای پایانی سال نظارت بر میوه و شیرینی ، آجیل فروشی ها، کیف و کفش، خدمات خشکشویی، قالی شویی و غیره انجام خواهد شد.

کاکاوند گفت: توزیع میوه شب عید نیز از  ۲۵ اسفندماه آغاز و تا شب عید ادامه دارد و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و تخلف از طریق تلفن های ۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف شهرستان یا مراجعه حضوری جهت برخورد قانونی و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی اقدام نمایند.

دیدگاه شما