تازه های سایت

کد مطلب: 45399
17. اسفند 1399 - 8:36
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هنرمند نهاوندی در بین ۷ نامزد کسب عنوان برتر جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی عروسکی کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کیان مرادی نویسنده و کارگردان مطرح نهاوند به بخش نهایی جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی عروسکی کشور راه یافت.

وی اظهار داشت: این اولین بار است که این شهرستان موفق به دستیابی به این افتخار شده و خوشبختانه نویسنده نهاوندی تا امروز در این جشنواره خوش درخشیده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: مرادی کارگردان و نویسنده خوش ذوق و آینده داری است که توانسته در چند سال اخیر با تولیدات نمایشی خود افتخارات زیادی برای این شهرستان به ارمغان بیاورد.

 وی ادامه داد: مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره نمایش عروسکی در تهران برگزار می‌شود و ۱۴۶ نمایشنامه متقاضی شرکت در این بخش بودند.

بحیرایی گفت: هیات داوران این جشنواره متشکل از نادر برهانی مرند، اردشیر صالح‌پور و شادی پورمهدی از میان ۱۴۶ نمایشنامه متقاضی شرکت در این مسابقه ۷ اثر را به عنوان نامزدهای کسب جایزه معرفی کردند.

وی بیان داشت: خوشبختانه نمایشنامه این هنرمند نهاوندی نیز در بین ۷ اثر پایانی است و امیدواریم موفق به کسب رتبه شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: کیان مرادی برای نگارش نمایشنامه «میرزا پارلمان خان نهاوندی» در این جشنواره حضور دارد.

بحیرایی عنوان کرد: برای بخش نهایی این جشنواره ۷ اثر انتخاب شده اند و اختتامیه جشنواره نیز روز ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی دهم اسفند ماه آغاز شده و تا هفدهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما