تازه های سایت

کد مطلب: 45252
6. اسفند 1399 - 8:45
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند داشتن کارت مربیگری را مهمترین شرط لازم برای مربیان تیم‌های ورزشی دانست و گفت: استفاده از مربیان فاقد کارت مربیگری، تخلف درجه یک به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،رامین درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که قصد دارند در کنار تیم‌های مختلف ورزشی هدایت آن را به عنوان مربی بر عهده گیرند باید حتما کارت مربیگری داشته باشند در غیر این صورت فعالیت آنها برابر با قانون تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل رسیدگی به تخلفات، استفاده از مربیانی که فاقد کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح هستند تخلف درجه یک به حساب می‌آید که در صورت تکرار باعث ایجاد جریمه‌ برای باشگاه ورزشی متخلف می‌شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند به جریمه‌های در نظر گرفته شده برای این نوع تخلف اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از بکارگیری مربیان بدون کارت، در ابتدا به مدیر باشگاه تذکر شفاهی داده شده و در صورت تکرار یک تا دو ماه تعطیل موقت می‌شود. 

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در صورتی که باشگاه مربوطه به تدکرات قبلی همچنان بی‌توجهی نشان داده و کار خود را تکرار کند این بار پروانه باشگاه لغو و برای همیشه تعطیل خواهد شد.

درویشی گفت: در بررسی‌های به عمل امده  بعضا  مشاهده شده افرادی به عنوان مربی درمدارس فوتبال و تیم های باشگاهی مشغول به فعالیت هستند که مدرک مربی‌گری ندارند؛ لذا از موسسان و مدیران عامل باشگاه‌ها و به ویژه فوتبال و فوتسال تقاضا داریم نسبت به رعایت موارد دقت لازم را داشته باشند تا عواقب نقض قانون و تخلف گریبانگیر آنها نشود.

وی افزود: از خانواده‌ها هم انتظار می‌رود که نسبت به این موضوع حساس بوده و برای اطمینان خاطر از وجود مربیان دارای کارت مربیگری رسمی حتما از هیات‌های مربوطه هر رشته ورزشی استعلام داشته باشند چراکه ممکن است وجود مربیان بدون کار عواقب نامطلوبی برای فرزندان آنان در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما