تازه های سایت

کد مطلب: 45214
3. اسفند 1399 - 8:55
کارشناس هواشناسی گفت: امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که استان‌های واقع در شمال غرب و غرب را در بر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که در استان های واقع در شمال غرب ،غرب و سواحل دریای خزر موجب بارش برف و باران و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز سبب بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه در استان های واقع در شمال غرب ،دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر ،خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف و وزش باد و در استان های بوشهر،فارس، کرمان ،خراسان جنوبی ،ارتفاعات شمالی هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد وبرق  و وزش بادشدید موقت رخ خواهد داد.

رفیعی بیان کرد: روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی ،شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار خواهیم داشت.

او اظهار کرد: در سه  روز آینده مرکز و شرق خلیج فارس و روز یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

رفیعی درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف همراه با وزش باد است و برای بعد از ظهر افزایش ابر پیش بینی می شود.  بیشترین دمای هوا به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۳ درجه می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما