تازه های سایت

کد مطلب: 45185
1. اسفند 1399 - 0:41
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، افزود:شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

او ادامه داد:همچنین با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۳۵۷ نفر افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۱ مورد بود که از این تعداد ۲۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری بیان کرد:در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز اضافه کرد: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۳، بهار ۵۹۸، تویسرکان ۶۶۱، رزن ۴۴۸، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۸۲ و کبودراهنگ ۶۶۱ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین یک هزار و ۹۰۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۹ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۱۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت ۱ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۳۹ نفر رسید.

دیدگاه شما