تازه های سایت

کد مطلب: 45110
26. بهمن 1399 - 8:33
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در عملیات پلیس نهاوند مقدار ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک از قاچاقچیان کشف و یک نفر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در یک عملیات موفق توسط پلیس شهرستان نهاوند و استان یک محموله مواد مخدر کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر استان موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی نمایند.

ساکی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی خودرو در یک عملیات پلیسی موفق در نهایت توانستند خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار تقریبی ۴۹ کیلو و ۴۵۰گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوندگفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

وی به برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد محدر اشاره کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی و قضایی در حال انجام است.

ساکی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا امروز پلیس شهرستان در چندین عملیات موفق به کشف مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و انهدام چندین باند اقدام کرده است و کشفیات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان گفت: نقش مردم در همکاری با پلیس بسیار مهم است و از شهروندان درخواست داریم موارد مشکوک را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما