تازه های سایت

کد مطلب: 45033
20. بهمن 1399 - 8:33
رئیس اتاق اصناف نهاوند از صدور و تمدید ۹۵۰ پروانه کسب ، ساماندهی اتحادیه و برخی رسته ها با هدف رفع برخی مشکلات از جمله تداخل جواز و...که منجر به شفاف سازی مالیات آن ها شده است، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید حسین حسنی گفت: در بازرسی و نظارت های انجام شده، ۲۳۰مورد تخلف گزارش شده است که اغلب گران فروشی و عدم درج قیمت و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی گفت: نهاوند از نخستین شهرستان های استان بود که گران فروشی در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ را شناسایی و جریمه های سنگینی هم بدنبال داشته است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند، گفت: در بخش نظارتی هم کنترل قیمت ها بخصوص مرغ و گوشت و برنج از سایر شهرهای اطراف با کیفیت تر و ارزان تر بوده است.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۸هزار واحد بررسی و نظارت انجام می شود، تصریح کرد: این بازرسی ها  با ۳بازرس به همراه اتحادیه و تیم های بازرسی انجام می شود.

حسنی با بیان اینکه سپاه پای ثابت نظارت ،مدیریت و  کنترل بازار  بوده است، گفت: در حال حاضر تقریبا کمبود مرغ در شهرستان نداریم قیمت هم ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان است ، همچنین کمبود کالاهای اساسی در شهرستان به حداقل رسیده است و عملکرد شهرستان به نسبت سایر مراکز  متناسب تر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر انرژی را برای کرونا و اجرای مصوبات گذاشتیم،گفت؛  برای عید هم برنامه داریم و طرح های مد نظر اجرا خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف نهاوند با اعلام اینکه  نمایشگاه های نوروز بدلیل مقابله با شیوع کرونا ،تعطیل خواهد بود، گفت: در نظر داریم ۲طرح را در آستانه ی نوروز برای کنترل بازار شب عید اجرا کنیم، از جمله فروش های فوق العاده(حراج) و  همچنین تامین کالاهای اساسی شب عید که از ابتدای اسفند اجرا خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر صنعت معدن طرح ویژه شبانه روزی با حضور بازرسین داریم، تخلف هارا مردم به ۱۲۴ گزارش دهند.

دیدگاه شما