تازه های سایت

کد مطلب: 44996
17. بهمن 1399 - 1:23
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای شروع عملیات اجرایی فاضلاب شهری نهاوند تا کنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ انشعاب برای مشترکین نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،علی‌هاشم ده پهلوان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای شروع عملیات اجرایی فاضلاب شهری تا کنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ انشعاب برای مشترکین نصب شده است اظهار کرد: مجموع مشترکین که زیر پوشش اجرای طرح فاضلاب شهری قرار می‌گیرند ۲۰ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر هستند که تا کنون بیش از ۵۵ درصد آنها به شبکه شهری پیوسته‌اند.

وی گفت: البته برخی در این زمینه با سوء استفاده از وضعیت موجود، اقدام به نصب غیر مجاز انشعاب فاضلاب می نمایند که در این رابطه تا کنون ۱۰۰ نفر شناسایی و جهت اعمال قانون به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از اجرای بیش از پنج کیلومتر فاضلاب شهری در سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵.۵ کیلومتر شبکه‌گذاری در مناطق مختلف شهر اجرا شده و اجرای چهار کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در مجموع برای اجرای این میزان ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و ۷۵۰ میلیون تومان نیز از اعتبارات جاری تبصره ۲ و ۳ بابت نصب انشعابات هزینه شده است.

ده‌پهلوان در پایان با بیان اینکه طول کل شبکه آب و فاضلاب شهر نهاوند ۲۱۰ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۱۰۵ کیلومتر آن شبکه‌گذاری شده افزود: برای اجرای این میزان شبکه‌گذاری تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما