تازه های سایت

کد مطلب: 44995
17. بهمن 1399 - 1:22
جانشین انتظامی استان همدان از کشف 30 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری 4 سارق توسط پلیس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رضا زارعی درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در ماه های اخیر در سطح شهرستان نهاوند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدمات قانونی،اطلاعاتی و بررسی های فنی و تخصصی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سازمانی، 30 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را در سطح توقفگاه ها و تعمیرگاه های شهرستان نهاوند کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران تیم ویژه مبارزه با سرقت شهرستان همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی و قانونی و بکارگیری شگردهای فنی و پلیسی، 4 سارق سابقه دار موتورسیکلت در سطح شهرستان را دستگیر کردند که متهمان پس از انتقال به یگان انتظامی، در بازجویی های فنی به سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این موضوع که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است، از شهروندان خواست: به توصیه ها و هشدارهای پلیسی در خصوص حفظ و نگهداری وسیله نقلیه و اموال خود توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با پلیس 110 در میان بگذارند.

دیدگاه شما