تازه های سایت

کد مطلب: 44886
9. بهمن 1399 - 9:30
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار کرونایی استان جان باختند تا شمار فوت شدگان از کرونا در استان هزار و ۴۶۷ نفر برسد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری گفت: در شبانه روز گذشته شمار درگذشتگان از ویروس کرونا روند افزایشی در مقایسه با روز‌های پیش داشته است و ۴ بیمار دیگر بر اثر ویروس کووید ۱۹ جان باختند.

او با بیان اینکه اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با شدت قبل اجرا نشود موج چهارم شیوع بیماری را خواهیم داشت افزود: طی شبانه روز گذشته ۲۱۰ نفر با علایم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۴۶ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش ICU بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اکنون ۲۹ بیمار کرونایی با شرایط حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند اظهارداشت: تست کرونای ۱۷ بیمار دیروز مثبت اعلام شد.

طاهری با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۱۲۵ نفر در استاد به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ۳۶۶ نفر در اسدآباد، ۵۷۹ نفر در بهار، ۶۳۵ نفر در تویسرکان، ۴۲۲ نفر در رزن، ۱۸۸ نفر در درگزین، ۱۷۷ نفر در فامنین، ۶۴۷ نفر کبودراهنگ، هزار و ۸۷۷ نفر در ملایر، هزار و ۱۲۱ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۴۲ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او اضافه کرد: ۲۷۱ نفر غیر هم استانی هم در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به این ویروس بستری شده اند.

دیدگاه شما