تازه های سایت

کد مطلب: 44885
9. بهمن 1399 - 9:28
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند، گفت:بیش از 1200 نفر در شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی فراگرفتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احدالله ترکمان رئیس مرکز برادران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه 1207 نفر از آموزش های مهارتی برخوردار شدند گفت:تعداد 729 نفر از آمار فوق را آقایان و 478 نفر را بانوان تشکیل دادند.

ترکمان از حضور 311 نفر در کارگاه های ثابت شهری خبر داد و بیان داشت: افراد شرکت کننده در کارگاه های روستایی 96 نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در صنایع 72 نفر شرکت کردند اظهار داشت: 17  نفر از عشایر نیز موفق به گذراندن دوره های مهارتی شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند از آموزش مهارتی به 41 سرباز خبر داد و  تصریح کرد:در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به 100 نفر آموزش های مهارتی ارائه شد.

احداله ترکمان افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را 63 نفر برشمرد و خاطر نشان ساخت: 29 نفر نیز در کارگاههای سیار شهری آموزش های  مهارتی فراگرفتند.

در ادامه مهرسیما فاطمی سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تا کنون 478 نفر از بانوان موفق به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای شدند بیان داشت: 277 خانم در کارگاه ثابت شهری آموزش دیدند.

فاطمی آموزش  دیدگان در کارگاه های روستایی را 82 نفر عنوان کرد و یادآور شد:در کلاس های آموزش در صنایع 51 نفر شرکت کردند.

وی از حضور 45 خانم در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار خبر داد و بیان داشت: آموزش های مهارتی به 15 نفر از بانوان عشایر ارائه شد.

سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوندگفت:در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به 13 نفر آموزش داده شد.

دیدگاه شما