تازه های سایت

کد مطلب: 44826
5. بهمن 1399 - 8:40
مسئول کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اختلافات زیادی که بین حقوق برخی از مدیران با کارمندان عادی وجود دارد مجلس به دنبال محدود کردن حقوقهای نجومی و تعیین سقف برای آن است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه بخاطر اختلاف زیاد بین حقوق برخی از مدیران با کارمندان عادی مجلس به دنبال محدود کردن حقوق‌های نجومی است اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت‌هایی که به واسطه این موضوع در سطح جامعه ایجاد شده است برنامه کمیسیون تلفیق مجلس این است که میزان حقوق‌ها را محدود کرده و برای آن سقف خاصی مشخص کند.

وی تأکید کرد: البته فعلا رقم خاصی به عنوان سقف حقوق مدیران از سوی کمیسیون پیشنهاد نشده اما مجلس قطعا مخالف حقوق‌های نجومی است و برای محدودیت آن برنامه دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه شرایط پرداخت‌ها با وجود حقوق‌های نجومی خوب نیست افزود: فاصله دریافتی بین مدیران به ویژه مدیران شرکت‌ها و سازمانهای دولتی با کارکنان تفاوت فاحشی دارد که این مساله فاصله ضریب جینی را بیشتر کرده و شکاف را در جامعه بیشتر می‌کند.

وی در پایان سخنانش افزود: مجلس به هیچ عنوان موافق اینگونه حقوقها در جامعه نبوده و لذا بدنبال محدود کردن آن و ایجاد عدالت در جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما