تازه های سایت

کد مطلب: 44771
1. بهمن 1399 - 7:50
با فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۹ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان  از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۹ نفر رسید.

محمد طاهری در گفتگویی بیان کرد: با شناسایی ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و چهار بیمار رسیده است.

وی گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ نفر بوده که از این تعداد ۲۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

وی اضافه کرد: ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۶ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۳، بهار ۵۷۴، تویسرکان ۶۲۴، رزن ۴۱۲، درگزین ۱۷۸، فامنین ۱۷۵ و کبودراهنگ ۶۳۵ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین یک هزار و ۸۶۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۶نفر در نهاوند و سه هزار و ۷۹۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت ۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۱۶ نفر رسید.

دیدگاه شما