تازه های سایت

کد مطلب: 44741
29. دى 1399 - 8:41
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کرونایی جدید در استان همدان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا، اظهار کرد: با شناسایی ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۹ هزار و ۹۷۴ بیمار رسید.

وی اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش عادی بستری شدند.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۳، بهار ۵۷۱، تویسرکان ۶۲۰، رزن ۴۰۹، درگزین ۱۷۶، فامنین ۱۷۳ و کبودراهنگ ۶۳۱ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۶۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۱ در نهاوند و سه هزار و ۷۹۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت ۱ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۱۱ نفر رسید

گفتنی است در حال حاضر چهار شهرستان همدان، اسدآباد، بهار و فامنین در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

دیدگاه شما