تازه های سایت

کد مطلب: 44674
23. دى 1399 - 8:43
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونایی جدید در استان همدان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۳۸ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردندکه ۳۰ نفر از آن‌ها در بخش عادی، ۹ نفر در بخش ICU، بستری شدند.

او با بیان اینکه تست کرونای ۱۰ نفر از افراد مراجعه کننده با علائم مشکوک به کرونا مثبت بود، افزود: هم اکنون ۳۲ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با اضافه شدن این بیماران کرونایی شمار بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در استان به ۹ هزار و ۹۰۸ نفر رسید.

طاهری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تنها یک بیمار کرونایی فوت کرد تا شمار جانباختگان از ویروس کووید ۱۹ در استان به هزار و ۴۳۴ نفر شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۳۶۱ نفر، بهار ۵۶۴ نفر، تویسرکان ۶۱۰ نفر، رزن ۴۰۰ نفر، درگزین ۱۷۵ نفر، فامنین ۱۷۲ نفر، کبودراهنگ ۶۲۶ نفر، ملایر هزار و ۸۵۳ نفر، نهاوند هزار و ۱۰۵ نفر و همدان ۳ هزار و ۱۷۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا و  در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

طاهری ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا  ۲۶۸ نفر بیمار غیر بومی بستری شده از کرونا هم در بیمارستان‌های استان داشته ایم.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند بدون ثبت مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته در عدد  ۱۱۰۵ نفر باقی ماند.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما