تازه های سایت

کد مطلب: 44625
20. دى 1399 - 8:47
مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: دانش‌آموزان پژوهشگر نهاوند در اولین دوره جشنواره علمی‌ پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور، با کسب یک رتبه کشوری و هشت رتبه استانی، افتخارات ارزشمندی برای شهرستان به ارمغان آوردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین دوره جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی با شرکت ۱۸۸ دانش آموز از شهرستان نهاوند در رشته‌ها و گرایش‌های زیست فناوری، نانو فناوری، مسابقات آزمایشگاهی، کد نویسی، سلول‌های بنیادین و پزشکی بازساختی، دریا، نجوم و اختر فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی و طب ایرانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان پژوهشگر شهرستان نهاوند در اولین دوره جشنواره علمی‌ پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور، با کسب یک رتبه کشوری و هشت رتبه استانی، بار دیگر افتخارات ارزشمندی برای شهرستان به ارمغان آوردند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان، مرضیه بازوند از هنرستان زکیه موفق به کسب رتبه سوم کشوری و رتبه اول استانی در رشته گیاهان دارویی، فاطمه جهانیان و فاطیما غلامی از دبیرستان فرزانگان موفق به کسب رتبه اول استانی در رشته نجوم و مهسا بازوند از هنرستان زکیه موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته گیاهان دارویی شدند.

وی ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان، فاطمه گنجوند و آیدا بهزادی از آموزشگاه غیرانتفاعی فرازاندیشه موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته زیست فناوری، فاطمه لروند از هنرستان شهید سلیمانیان موفق به کسب رتبه اول استان در رشته زیست فناوری (گرایش عکاسی) و الناز زرینی از هنرستان شهید سلیمانیان موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته ماکروفتوگرافی شدند.

دارایی کسب این افتخارات ارزشمند را به این دانش‌آموزان عزیز تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت‌ روزافزون در عرصه‌های مختلف زندگی کرد.

در این دوره از مسابقات، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی جابربن حیان شهرستان نهاوند به عنوان قطب زیست فناوری استان همدان انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما