تازه های سایت

کد مطلب: 44560
15. دى 1399 - 8:55
روابط عمومی فرمانداری نهاوند اعلام کرد: حضور فرماندار نهاوند در ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی قانونی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از انتشار مطالبی در خصوص شرکت مراد ناصری فرماندار نهاوند در ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در روزهای گذشته برگزار شد؛ روابط عمومی فرمانداری نهاوند در اطلاعیه ای اعلام کرد؛
فرماندار نهاوند با ۲۱ سال سابقه ی خدمتی در دستگاه های دولتی و ۱۰ سال سابقه ی سمت (فرماندار) در شهرستانهای مختلف با وضعیتی (پیمانی، رسمی) به دنبال کسب سهمیه ی استخدامی از استان همدان و شهرستان نهاوند نبوده و نخواهد بود. بلکه برابر مستندات ایشان فقط محل و مکان آزمون را به دلایل کاری از استان کرمانشاه شهرستان کنگاور به شهرستان نهاوند تغییر داده است.

در ادامه آمده است؛ اما عده ای قلیل هتاکان به مردم و مغرضان وحدت شکن بدانند با بیان مطالب سخیف، توهین آمیز به مردم و غیر واقعی در گروه های مجازی هرگز نمی توانند در روحیه ی کاری و مردمداری فرماندار نهاوند خللی ایجاد کنند.

  البته فعالیت این عده در همه ی ادوار تاریخ توسعه ی نهاوند برای مردم نجیب و عدالتخواه این دیار واضح و مبرهن است.

اینان کسانی هستند که چشم توسعه و ترقی شهرستان را ندارند و میخواهند با غوغاسالاری پله های ترقی را طی کنند و خدمت و خدمت رسانی را به حاشیه ببرند ولی زهی خیال باطل!

اینان بدانند فرماندار نهاوند فضای سیاسی -اجتماعی -فرهنگی ... نهاوند را به خوبی درک کرده و این عده ی قلیل نمی توانند منافع شخصی خود را بر منافع مردم ترجیح دهند و با جلسات شبانه نخواهند توانست مانعی برای پیشرفت و ترقی شهرستان شوند.

 در پایان متذکر می‌گردد بازی های به دور از اخلاق، شرع و عرف این عده ی قلیل که خود را صاحب نهاوند می دانند و با غرور و تکبر ادعای توفق طلبی در این شهرستان را دارند با تدبیر مردم فهیم و قدرشناس نهاوند کما فی سابق محکوم به شکست است.

روابط عمومی فرمانداری نهاوند

دیدگاه شما