تازه های سایت

کد مطلب: 44542
14. دى 1399 - 8:51

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دفتر علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس در خصوص حضور نیافتن وی در برنامه روز پنج شنبه که به مناسبت 9 دی و گرامیداشت شهیدان سلیمانی و فخری زاده برگزار شد اطلاعیه زیر را منتشر کرد؛

در این اطلاعیه آمده است: خاصیت کشته شدن در راه خدا این است که  انسانى جان خود را صرف میکند براى یک هدف و مقصد الهى و خداى متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملّت او تداوم میبخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده میماند. اگر این شهادتها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمیماند؛ این نهال نظام ، مورد تهاجم طوفانهای سخت بود.

بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است. بايد ياد و خاطره اين عزيزان را زنده و تفكر و باورشان را منتشر كرد.

شهرستان نهاوند خاستگاه شهيدانى است كه جان براى تقويت اسلام و انقلاب نهادند. از شهیدان گروه ابوذر و شهید آیت الله حیدری تا شهيد محسن اميدى‌ و سردار شهيد حاج ميرزا سلگى و خيل شهيدان ديگر. یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است.

راه اين شهيدان ادامه دارد. راه شهید والا مقام و سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.  در حركت علمى؛ در قوت نظامى؛ در همدلى و هم نوع دوستى؛ در ايثار و خدمت به مردم. بايد راه ايشان را بدون خستگى ادامه داد.

به همين منظور، خدمتگزار مردم شريف شهرستان نهاوند در مجلس شوراى اسلامى ، ضمن تاكيد بر برگزارى و ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان در استمرار راه ايشان همانند حضورشان در جبهه هاى جنگ حق عليه باطل، مسير خدمت به مردم و تلاش براى حل مشكلات عديده شهرستان را مى‌پيمايند.

در پایان لازم است، اشاره شود، ضمن تقدير از برگزارى همايش باشكوه بزرگداشت يوم الله ٩ دى ماه و سالروز شهادت حاج قاسم سليمانى، عدم حضور خدمتگزار مردم شريف نهاوند در این برنامه که روز پنجشنبه برگزار گردید، حضور در پایتخت و روزهای پرکار ایام پایانی هفته‌ی گذشته و ابتدای هفته جاری ایشان بوده است که در این ایام مذکور دیدار با معاونت علمی ریاست جمهوری، ریاست بانک کشاورزی، وزیر محترم کشور، مدیران عالی رتبه وزارت نفت ، معاونت وزارت ورزش، ریاست سازمان گمرگ ایران و معاونان وزارت نیرو برای حل مشکلات زیرساختی شهرستان در راستای خدمت به مردم و رفع موانع توسعه و ایجاد اشتغال در برنامه جناب آقای علیرضا شهبازی قرار داشته‌اند. 

با ارزوی سلامتی برای مردم شریف شهرستان نهاوند روابط عمومى دفتر نماينده نهاوند در مجلس شوراى اسلامى

دیدگاه شما