تازه های سایت

کد مطلب: 44518
12. دى 1399 - 0:48
با فوت ۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونایی استان به یک هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان همدان کاهشی اما شکننده است و در صورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی احتمال افزایش آمار بیماران و ورود به پیک چهارم همه گیری ویروس کرونا زیاد است.

محمد طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۴ مورد بوده که از این تعداد ۳۹ نفر در بخش عادی و  ۹ بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۳۱ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: با شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۰۲  نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونایی استان به یک هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۷، بهار ۵۶۰، تویسرکان ۶۰۳، رزن ۳۹۰، درگزین ۱۶۹، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۱۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۳در نهاوند و سه هزار و ۷۳8 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶8 نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

دیدگاه شما