تازه های سایت

کد مطلب: 44460
8. دى 1399 - 7:54
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت ۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونایی استان به یک هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۸ مورد بوده که از این تعداد ۲۳ مورد در بخش عادی و  ۱۳ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۵ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۷۴۴ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۴۹، بهار ۵۵۸، تویسرکان ۶۰۰، رزن ۳۸۳، درگزین ۱۶۶، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۰۹ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۲۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۲۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

دیدگاه شما